Menu

07 sierpnia 2016

Palmolive, Aroma Sensations, żel pod prysznic, Feel Glamorous

Palmolive, Aroma Sensations, żel pod prysznic, Feel Glamorous

Co obiecuje producent?: Delektuj się delikatnie peelingującym, pobudzającym zmysły żelem pod prysznic z jeżyną, wanilią Bourbon i pitają. Pozwól, aby ten urzekający zapach zmienił Twoja kąpiel w cudowne doznanie.

Skład: Aqua, Sodium C12-13 Pareth Sulfate (*A)/Sodium Laureth Sulfate (*B), Glycerin, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Sodium Chloride, Silica, Citric Acid, Sodium Salicylate, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Methylisothiazolinone, Vanilia Planifolia Extract, Rubus Fruticosus (Blackberry) Fruit Extract, Hylocereus Undatus Fruit Extract, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, CI 17200. *A/B: Sprawdź kod produkcyjny.


Opakowanie: Produkt kupiłam w Rossmanie w promocji za 9,99 zł / 500 ml (cena regularna to 14,99 zł). Przeźroczyste opakowanie, dzięki czemu widzimy ile zostało kosmetyku. Dobre szczelne zamknięcie, produkt wydobywamy przez mały otwór. Nie ma problemów z wydostaniem resztek kosmetyku.

Opinia: Konsystencja to typowy żel o różowym zabarwieniu i mocnym zapachu. Żel posiada odpowiednią konsystencję, nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka. Zapach jest egzotyczny, nie potrafię określić domnującej nuty, ale mi odpowiada. Faktycznie kąpiel z tym płynem staje się przyjemnością.  Nie wysusza, ani nie nawilża, po prostu żel myjący. Dobrze się pieni i myje, nie ma uczucia niedomycia. Wydajność jak najbardziej na +, używam produktu od kilku miesięcy i dalej mam.

PLUSY:
+ Zapach,
+ Dobrze pieni,
+ Wydajny, 
+ Duże opakowanie,
+ Cena.

MINUSY:
- Brak :)

Ilość zużytych opakowań: 1

Czy kupię ponownie?: tak, choć chcę przetestować pozostałe wersje zapachowe

2 komentarze:

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.